Hogyan került Koszovó a vállamra?

Van egy édespofa könyvelőnőnk, aki mindig szívén viseli a “magyarok”-tematikát. Ő Moldvából jött és VIP-téma nála szerény nemzetünk (LOL) minden pisszenete, továbbá minden esemény az eseménytérből, mely az “udemere”, vagy a “magyarok”-taggel van ellátva. Csodálatos gyorsasággal szűri ki a legkomplexebb rendszerekből is a legultrább híreket. Kell érezd, hogy rácsodálkozhass:)

Ahogy kinézem belőle, rengeteget eszi magát ezeken a témákon. Arra gondoltam, hogy azt a temérdek elpazarolt energiát – például – Al Gore-nak lehetne adni, hogy villanyárammá alakíthassa, vagy something similar.

Visszatérve tehát kétpercesünk főszereplőjére, őt – szemmel láthatóan – nem zavarja, hogy fehérfolyása van a száján, még akkor sem, ha szinte mindenki elteleportálja magát a kínos téma hallatán.

A tegnap viszont egyik percről a másikra én lettem a markóbéla kihelyezett szóvivője, aki el kellett mentegetőzze a fokozott esélynélküliség érzése közepette, hogy miért is nem olyan ez, mint Koszovó az erdélyedik hatványon. Ugyanakkor arra is kitértem szerény expozémban, hogy nem vagyok én pl. a patrubánymiki nagy igenlője, vagy hogy nem erőszakoltam meg a Mátyás Házat, the day before. Az igen tisztelt grémium egyetlen tagja viszont nem fogadta el napirend előtti válaszom, de még csak szavazás sem lett belőle. Elfutott, mert lejárt a cigiszünet.

A nap további részében lebonyolított interakcióink az ő oldaláról enyhén megnyilvánuló dissziédobálós és csapkodós, “hej-te-ördögfatyja-ungurja”-tipusú diplomáciai nonverbális gesztusokból álltak, melyre én, a népek közötti egyetértés jegyében, nem válaszoltam provokációval.

Az ő kicsi világában, (melynek intellektuális dimenziói épp kielégítik a Mărăşti-piacon vásárolt 20 ronos műbőrcsizmácskája nagyságát), én egy cudar “piszkítóerő” vagyok. Ugyanakkor itt ül a Koszovói Külügy feladatköre a vállamon, anélkül, hogy elvállaltam volna.

1 hozzászólás »

  1. K.M. said

    Nagyon jót nevettem a bejegyzésen :)) Örülök, hogy visszatért az életkedved, és lazán kezeled a hasonló helyzeteket.
    Másfél éves franciaországi kintartózkodásomat sikerült kihúznom személyes konfliktus nélkül, aztán az utolsó napokban éppen egy arab akart hazaküldeni Magyarországra…Mert hogy ő már 35 éve adózik a galloknak… Ejnye, no.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Vélemény, hozzászólás?

